tirsdag den 6. oktober 2009

Dan i Danstrup

Ja jeg måtte lave mine lektier i sidste sekund, men heldigvis var vejret jo dejligt til en lille fototur.

Det første billede her er hvor jeg har tænkt "alternativt" Jeg måtte efterfølgende rette det lidt op i PSE, for ikke at forvirre øjet for meget.













Dette billede syntes jeg var flot pga de mange gule blomster, men da jeg jo er amatør benyttede jeg landskabsprogrammet, og det gav lidt problemer med at sætte den korrekte fokus syntes jeg.








Det sidste billede jeg har taget har jeg forsøgt at få et lille træ med ind som forgrund, men her syntes jeg at det volder lidt problemer med roen i billedet. horisonten er ikke lige, men det er til gengæld træet..... what to do, what to do....

3 kommentarer:

  1. Hej fine billeder du har fået taget ,det sidste billede er min favorit

    SvarSlet
  2. Jeg synes bedst om det første. El-ledningerne på marken er et flot element i kompositionen. De hjælper i kampen om horisonten.

    SvarSlet
  3. Hej. Helt ok-billeder! Jeg tilslutter mig Carsten og Johan.
    Der er en fin dybde i alle billeder. Bemærk, at billedet med den gule mark har den "finte" at blomsternes størrelses forskel. Med de helt tydelige gule blomster i forgrunden og blomsterne smelter så sammen i og med den større afstand. Jeg har ikke selv særlige erfaringer med at brude standard landsskabsprogram.
    Tak for dette!

    SvarSlet