søndag den 25. oktober 2009

Tæt på







4 kommentarer:

  1. Tæt på. Jeg forstår overskriften. Vi er godt nok tæt på! Portrættet med ansigtet er spændende pga. din beskæring. Jeg synes heller ikke, man altid skal fortælle hele historien.
    Fotoet med blomsten gav mig et lille chok første gang, jeg så det. Det lignede nøgne fødder, øverst til venstre i billedet, hvilket fik blomsten til at ligne en kæmpe kødædende blomst. Men flot er det. Den blågrønne baggrund giver en god kontrast til den gule blomst.

    SvarSlet
  2. Jeg synes også, de er flotte billeder. Især blomsten med de fine farver.

    SvarSlet
  3. Supergodt set. Portrætter kan selvfølgelig beskæres.
    Et billede som viser en struktur som f.eks. pelsen kan bruges til f.eks. baggrunde for tekster til et jagt blad eller lignende.
    Din blomst er spændende med smukke farver og støvdragerne er skarpt og elegant.

    SvarSlet
  4. Fine billeder. er det mon pels eller er det en hovedbund det så jeg det først som. det bliver spændende at hører

    SvarSlet